Vždy je dobré, když člověk zná obě strany mince. Platí to i u rozvozu a donáškové služby. Neříkám, aby si zákazníci vyzvedli tašku a začali rozvážet, ačkoliv by to mohlo být zajímavé, opačně to ale doporučím. Myslím si, že pro každého kurýra je dobré, pokud zná službu, kterou poskytuje i z druhé strany a měl by si přes vlastní platformu jídlo také zkusit objednat.
Řada z nich tak pravidelně činí a užívají si dobrot, které jim dovezou jejich kolegové. Jiní to vyzkouší právě proto, aby viděli, jak aplikace pracuje i na druhé straně. Někteří však jídlo nikdy neobjednali, a tak nemusí chápat všechna přání zákazníka, jejich poznámky a záměry.
Jak si zákazník vybere
Hladový zákazník otevře aplikaci Bolt Food, v horní části vybere aktuální adresu a zobrazí se mu seznam právě otevřených restaurací s odhadovanou dobou doručení a cenou za doručení.
Kliknutím na restauraci se zobrazí nabídka jídel a nápojů.
Zákazník si také může přikoupit další přísady, nebo třeba objednat příbor navíc.
Nakonec zkontroluje adresu, přidá poznámku, jak si přeje objednávku doručit a platební kartou zaplatí. Poté čeká, až se objednávka připraví.
Vyzvednutí kurýrem
Jakmile kurýr objednávku vyzvedne z restaurace, zákazník vidí jeho polohu a může se tak připravit na převzetí objednávky.
Když kurýr jídlo předá, zákazník má možnost ohodnotit kurýra a kvalitu objednávky.